23 Şubat 2008 Cumartesi

Gabriel Torje


Gabriel Torje.22/11/1989 doğumlu, henüz 18 yaşında.Romanya'nın Messi'si olarak lanse ediliyor.FM oynayanlar bilir, ben bilmeyenler için yazıyorum.Hücuma yönelik orta saha olarak görev yapıyor Torje yada bir diğer deyişle "Torjelinho".Genellikle sağ tarafta.

Romanya U21 takımının Bosna-hersek U21 takımını 3-0 yendiği maçta 2 gol atmış Torje. 22/09/2007 tarihinde ise Dacia Mioveni - FCU Politehnica Timisoara maçının 80. dakikasında
takımının ikinci golüne imza atarak takımına beraberliği getirmiş.Merak ediyorum ülkemizde hangi takım ilk on birinde sürekli olarak 17 yaşındaki bir futbolcuya yer veriyor?

Devre arası transfer döneminde Poli 1921'den Dinamo Bükreş'e transfer olmuş "Torjelinho".Romanya standartlarında iyi bir paraya üstelik: 2 milyon dolar! Hepberaber izleyip göreceğiz Torje'nin performansını, ne kadar "Messi"(!) olduğunu.Genç futbolcu avcılarına duyrulur!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben bu adamı sürekli takip etmeye çalışıyorum, daha polideyken farkındaydım 2'ye (romen iç yerli transferinin en yüksek ücreti) gittiğinde taraftar ayaklanmıştı, fcupoli diye bir ingilizce blogger var oranın ocak 2008 bloglarından da okuyabilirsiniz, şimdi dinamo gibi daha büyük bir takımda tırmalıyor. bence asıl çıkışı romen milli takım formasıyla yapacak, zaten büyük takımlar kesinlikle farkındadır, eğer iyi gelişme gösterirse çok kısa zamanda az kişinin bildiği bir yetenek olmaktan çıkacak