12 Eylül 2008 Cuma

c7-45

Gene uzun bir ara;
özensiz postlar atmak istemedim sadece,
biraz da içimden gelsin istedim.
Geç olsun güç olmasın diyerek bağlanalım konuya.
Sonunda kameralı bir telefon: 6500c
bloga da yardım eder belki yeni telefonum,
an'ı yakalayabilmek açısından.
Ders kayıt: Mukavemeti, statik dersini alıp
kaldığım hocadan almak zorunda kaldım;
biraz şanssızlık, biraz aptallık vardı üstümüzde belki de.
Şanssızlık; kayıt sabahı benim internetimin kesik olması,
arkadaşımda ise sayfanın açılamıyor olmasıydı.
Aptallık; ikimizde de sorun olunca
kalkıp okula giderek zaman kaybetmek,
biraz daha bilgisayar başında beklememekti.
Hayırlısı belki budur dedik, züğürt tesellimizi yaptık.
Ne de olsa elimizden bir şey gelmezdi...
Daha çok kasmak zorunda kalacağım mukavemeti,
ne de olsa dört kredi...
Dört demişken, football tycoon'da dördüncü olduk mnskym.
Soğumuştum zaten, tuzu biberi de bu oldu.
Bir de f var, sorun büyük;
bayramdan sonra yanımızdaki binaya gelecekler.
Kayıtlarda derslerinin Bademlik'te olduğunu görünce
sevinmiştim, erken öten horozmuşum meğerse!
Kararsızım biraz.
Karşılaştığımız anı ise düşünmek bile istemiyorum.
Tepkimi ben bile tahmin edemiyorum çünkü...
-minimum- üç sene daha o okulda olacağım,
bu üç senede karşılaşmamak imkansıza yakın;
sonuç ise kestirilemez...
Yazı burada bitsin, ve...
Başlığa anlam vermeye çalışmayın,
şu anda kişisel iletimde yazıyor.
Neden, kime, ne zaman yazdım?
Bilmiyorum(?)
Robot ismine benziyor sanki.
G.O.R.A'yı hatırlattı bana:
"Ben c7-45, c7-40'ın bir üst modeli."
Buna benzer bir cümle kuran robot vardı sanki filmde
Yamuluyorsam düzeltinnn

Hiç yorum yok: