1 Eylül 2008 Pazartesi

mina, Cansın sen ruha can

Hiç yazasım yoktu son zamanlar.
Dilime dolanan Direc-t'in aptal şarkısı Hasret,
Yer-mekan önemsiz verilen mangal partyleri,
Ramazanın ilk günü.
Herkes okula kayıt derdinde, koşuşturuyor.
Football Manager'de Lehmann,
Uzun zamandır izlediğim filmler hakkında da yazmıyorum.
Perisimo,
Football Tycoon'dan da sıkıldım, bakmıyorum takımıma hiç.
Bir türlü hesaplanamayan ortamalar,
Yahu kardeşim boşuna mı AA-BA dizdik oraya biz?
Ha bir de messenger da nikime kortis ekledim,
Güzel de oldu be :F
Okul başlamasın çünkü sen,
Kaybedebilecek bir umudum daha olsaydı belki...
256 Ram ile messenger + Football Manager,
Niyetli 'Ben'e bakan 80 gram fındıklı Milka, üstelik yeni ambalajında.
CmTürk'e de geri dönüş,
placebo'suz ne kadar olur bilemiyorum ama
Birilerinin siteye el atması lazımmış, attık.
Şimdi de yatması gereken kredi kartı borcu ve
Üşengeç ben.
Vega & Candan Erçetin,
Aceto & FlyingDutchman.
ve Biraz anlamsız,
Kel alaka bir post : ))

Hiç yorum yok: