23 Nisan 2008 Çarşamba

Ne diyosun ablacım sen ?



Başlığa bakınca yanlış anlaşılmasın Cem Yılmaz'ın G.O.R.A filminden alınmış bir cümle sadece.Ancak geçtiğimiz gün Valencia'da görevinden alınan Ronald Koeman'ın açıklamalarını okuyunca direk içimden bu soruyu sordum...

10 Kasım 2007'de Valencia'nın başına getirilen Ronald Koeman bugüne kadar takımın başında çıktığı 22 maçta 4 galibiyet,6 beraberlik,12 malubiyet alarak belki de Valencia tarihinin en kötü sezonunu geçirmesine sebep oldu ve o Valencia şu an ligin bitmesine 5 hafta kala 39 puanla düşme hattının sadece 2 puan üzerinde.

Bütün bu tabloya bakarak Bay Ronald Koeman'ın bu açıklamalarına diyecek bir şey yok açıkçası,gerçekten çok başarılı bir tablo (!)...

İşte bu da Koeman'ın yaptığı açıklama:

Kral Kupası gibi önemli bir kupayı kazanmanın verdiği gururla ayrılıyorum. Valencia'daki zamanımda uluslararası tecrübe kazandım ancak umut kaybettim"


Bu nasıl bir gururdur soruyorum sayın Koeman ?Umarım bu kazandığınız acı tecrübeyi başka takımlarda bir daha yaşamazsınız....

Hiç yorum yok: