15 Haziran 2008 Pazar

ÖSS 2008

Sınava girdim bu sabah ki daha önceden belirtmiştim. Sorular çok kolaydı galiba. Bir sene boyunca optik form doldurmayı bırakın, kitabının kapağını açmamış ben bile yapabildim soruları. Mat-2 ve Fen-2 testlerinden 15'er soru yaptım yanılmıyorsam ki bir sene oturup çalışsaydım kalan yarısını da tamamlardım. Mat-2'de formül kitabının kurbanı oldum birazcık. Formül kitabı okulda serbest olduğundan hatırlayamadım integral kurallarını, birazcık da geometriyi unutmuşum oradan da kaybettim :(

Çıktım sınavdan, bardaktan boşalırcasına bir yağmur başladı. Ah o yağmurlar yok mu? Gidiyorum başka dünyalara... Dershaneler sokağına kadar yürüdüm çevremdekileri izleyerek, biraz hüzünlü, hüznüm sınavdan değil, boşverin... Baktım tanıdığım var mı diye etrafa; aslında bakamadım, gören olmasın diye hızlıca uzaklaştım, yüreğim el vermedi... Boynum biraz bükük dönüş yoluna koyuldum. Bitireyim bu yazıyıda yoksa gene dalıp gidicem başka diyarlara... Kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok: