12 Haziran 2008 Perşembe

And The Oscar Goes To ... Penalties!


Zor gece oldu, güzel bitti. Gereksiz tartışmalarla doldu gene etrafımız. "Hakan Yakın sevinmedi", "Eren Derdiyok sevinmedi", "Berabere biterse Çekler çıkacak". Nesi tartışılıyorsa bunların. Sondan başlayalım. UEFA internet sitesinde duyurmuş, Çeklerle maçımız berabere biterse maç penaltılara gidecek diye. Birileri hala konuşuyor mu ne? Yok efendim Eren Dediyok asist yaptığına sevinmemiş. Maçtan sonra "İçimizden sevindik. Çünkü biz Türk'üz. Türkiye'ye karşı oynamaktan çok mutluluk duymadık. Ancak Türkiye'den bana hiçbir teklif gelmedi. Beni Milli Takıma davet ettiler de gitmedim mi? Bunun için İsviçre forması altında Türkiye'ye karşı oynamaktan mutlu olmadım. Böylesine büyük bir şampiyonada kendimi göstermek için bir fırsattı ve bunu değerlendirdim. Attığımız golde Hakan da ben de içimizden sevindik, ancak dışarıya belli etmedik. Bu bizim ülkemize karşı olan sevgimiz ve saygımızdandır." demiş Eren. Ayar vermiş birilerine. Hakan Yakın'da aynı şekilde. Sen değer verdin de adam "oynamıcam ben milli takımda falan" mı dedi? Hayır...

Yağmurda çamurun içine saplanmış bir milli takım izledik ilk yarıda. Arda'nın "kulağına" çarpan toptan başka önemli atağımız yoktu. Neyse ki Hakan Yakın boş kaleye kaçırdı da Euro 2008 maçın ilk yarında bitmedi bizim için. Bilerek atmadı falan diyenler var girmek bile istemiyorum o muhabbete. Herneyse ikinci yarın saha düzelince bizde düzeldik. Rüya gibi geldi gol attıktan sonra maç. Uzatmayalım daha fazla ama ekleyelim gol attıkları için kahraman ilan edilen Semih ve Arda'ya teşekkürlerimizi.





Bir de Aurellio var bahsetmek istediğim. Ahmet Çakar deyimiyle "Çakma Türk" bile olsa gol sevinci görülmeye değer...

Hiç yorum yok: