7 Haziran 2008 Cumartesi

Su Gelir Güldür Güldür


Bir gittik geldik çok şey değişmiş blog aleminde. Blogların şahı Aceto kapatmış blogunu üzmüş bizi. Geldim diyorum ama gidiyor gibiyim tekrardan. Şimdi de Öss maratonuna başlıyorum. Nereden çıktı demeyin, kafama esti "ulan dur ben bir Öss'ye gireyim." dedim. Rekor denemesi yapacağım. Bir haftada bir senenin öcünü çıkaracağım ÖSYM'den. Fen-2'yi "unutmuşum" tek kelimeyle. Mat-2'den de ezberlemem gereken birkaç yer var. Okulda formül kitabının serbest olmasının acısını çekeyim biraz. Oturup "çalışmalıyım" biraz Öss'ye. Tabi çalışırken de Euro 2008 hakkında postları eksik etmemeliyim blogdan!

Ha finaller nasıl geçti diye soracak olursanız bilmiyorum. Bildiğim tek bişey var o da statikten kaldım :D


"Gönderi"mizi Ahmet Çakar'la bitirelim:


Ahmet Çakar: "Istakoz olsan kanının hangi renk olmasını isterdin evladım?"

Yarışmacı: "Yine kırmızı olsun isterdim hocam!"

Hiç yorum yok: