3 Kasım 2008 Pazartesi

Vanja Ivesaa !!!


Hayatta ön yargılı olmamak gerekiyormuş , Ivesa bunu öğretti bana :) Ne yalan söyleyeyim ES-ESimize geldiği ilk gün bizzat tarafımdan baya bir laf yemiş bir şahsiyetti kendisi.Hele bir de geldiği günlerde Ferhat'ımızın da gönderilme dedikoduları çıktığından dolayı daha da bir sinirle gitmiştim üstüne ...
Yok Ferhat gibi kaleci varken şimdi buna ne gerek vardı , Süper lige çıkmamızdaki belki de en büyük etken olan Ferhat neden gönderilmişti , onu gönderip yabancı kontenjanını kaleciden yana kullanmak ne derece doğruydu vs vs...( ki gönderilmesine hala daha kızgınım en azından yedekte oturabilirdi )
Neyse gelelim konumuza, 2.05lik bu minik adam ligin ilk 9 haftasında,özellikle son Gs ve Fb maçında kırmızı kartı görene kadar gösterdiği performansla sanırım ben ve ilk zamanlar ben gibi düşünen bir çok ES-ESliye dediklerimizi birer birer yutturacak gibi gözüküyor sezon sonunda...Sorun değil ES-ESimiz için iyi işler yapsın da varsın ben haksız çıkarsın , helali hoş olsun sonuna kadar ...

Bu taraftarın gönlünü kazandın be minik adam,helal olsun sana !!

Son olarak Kızılcıklı'nın söylediği gibi bitirelim postu da :)

Vanjaaa Ivesaaaaaaaa Ivesaaaaa Ivesaaaaaaa!!!!

Hiç yorum yok: