3 Mart 2009 Salı

Ne Çabuk Geçti...

Blogu açalı bir seneden fazla olmuş, bugün fark ediyorum. Sanıyorum bloga olan ilgisizliğimden kaynaklanıyor bu. Malzeme sıkıntısı çekmekten değil, biraz üşengeçlik -nedeni bilinmeyen isteksizlik- nedeniyle yaz-a-mıyorum bloga.

Kuşkusuz ki bahane bulmak en kolay yol. Hiç olmazsa Eskişehirspor'un maçlarına ait gözlemlerimi bloga aktarabilecekken, cep telefonumda bekleyen yüzlerce maç fotoğrafını bilgisayara atmaya karşı olan isteksizliğim; blogun yerlerde sürünmesine sebep oluyor. Blogu, Eskişehirspor temalı hale getirmek yazılardaki tarafsızlığıma gölge düşüreceği için sıcak bakmıyorum, hemen belirteyim.

Fark ediyorum da, çoğu zaman bloga yazma isteğimizi erteliyoruz. "Sonra yazarım"lar arttıkça iş içinden çıkılmaz hale geliyor. İyi olma hevesimiz kaçıyor. Evet, blogger aleminde bu işi bizden iyi yapan oldukça fazla insan var. Sorun değil. "Mevzuda takmıyoruz hiç geri vitese!"

1 yorum:

EsEs dedi ki...

sakin sıkıntı yok yarından itibaren bloggera dönüyoruz :=)