4 Mayıs 2008 Pazar

Gassaray Gassaray Cimbombom


Sivasspor:3 - Galatasaray:5
Fenerbahçe:3 - Gençlerbirliği:2

Ankaragücü:0 - Beşiktaş:2


Galatasaray Şampi...
diye başlık atmak isterdim ama yok. Hece ölçüsüne uygun tezahürat yazayım dedim. Gönlüm Sivasspor Galatasaray'ı yensin son hafta Galatasaray şampiyon olsundan yanaydı ama olmadı. Alttaki posttan da gördüğümüz gibi daha yazacaklarım bitmeden onları bana yutturan oyuncular gönlümden yana da olmadılar. Fenerbahçe'nin işi kendinden çok Galatasaray'ın son hafta performansına bakıyor. İşi çok zor Fenerbahçe'nin. (Galatasaraylı değilim. Ama hala mütevazı olmayı öğrenemeyen bazı insanlar yüzünden Galatasaray şampiyon olsun diyorum.)

Khortytsya sende geldin patlatıyorsun postları diyorsunuz içinizden. Bende öyle diyorum dışımdan. Pek de iç açıcı olmayan bir sınav haftasından sonra insan birşeyler yazmak istiyor napalım?!

Hiç yorum yok: