4 Mayıs 2008 Pazar

Havada Leylekler, Ağaçta Saksağanlar


Şu an itibariyle ilginç durumlar içerisindeyiz. Sivasspor, Galatasaray karşısında öne geçmiş. Gençlerbirliği de atmış bir tane Fenerbahçe'ye. Fenerbahçeli olup böyle bir durum karşısında kafayı cozutmamak zor. Sivas ekmeğine yağ sürerken sen git o ekmeği yere at! Tabi maç bitmedi anlık yazıyorum. Belki yazdıklarımı yutturur bana değişen skorlar. Çok da önemli değil!

Yazdıklarımla başlık arasında bir ilişki kurmayın. Yok. Zira bende kuramadım. Siz kurduysanız bravo valla! Yaratıcı taraftar #3'e sizi yazarız!

- Siz kardeşsiniz evlenemezsiniz!
- Skandal.

Postu bitirmek üzereyken buketrem'den gelen sese kulak verelim:
Zico 34. dakikada Ali bilgin ve Maldonado'yu çıkarıp, Semih ve Colin Kazim'ı oyuna almış tam bunları yazarkende Galatasaray durumu 1-1 yapmış. Tam yazıyı yayınla butonuna basıcam Arda durumu 2-1 yapmış. Post bitmeden insana yazdıklarını yutturdunuz ya eşekler kovalasın sizi!

Tam bu sefer basıcam diyordum Fenerbahçe durumu 1-1 yapmış.
Ben banyo yapıp geliyorum!!

Hiç yorum yok: