8 Mayıs 2008 Perşembe

Pes Fanatik!


Bir arkadaşımın yolladığı haber linkine tıkladığımda az sonra başıma geleceklerden habersiz yazanları okuyordum. Okumam bitince gözüme çarpan sağ taraftaki Siz Fatih Terim Olsaydınız linkiydi. Dedim bende bir kadro yapayım. Forvetlerden başladığım yolculuğuma orta sahalardan devam ediyordum. Werder Bremen ilginç geldi. "Yahu kim oynuyordu W.Bremen'de?" dedim kendi kendime. Listeye baktığımda Mesut Özdil diye biri vardı. Hemen tıkladım. Yukarıdaki fotoğrafla karşılaştım. Formasında kocaman "ÖZIL" yazan, Türkiye için oynamak yerine Alman milli takımını seçen Mesut Özil hem Mesut Özdil hem de Türk olmuştu. Uzun süre kendime gelemedim.

Ardından ikinci şok geldi! 13 Kez Çek milli takımı formasını giymiş Petr Johana, Türkiye için oynayabiliyordu. İnanılmaz!! Pes Fanatik!! Kapattım sayfayı daha fazla rezalet görmemek için. Siz bakın belki Zidane'da Türk olmuştur!

Hangi akıllı(lar) ikisini oraya koymuşsa buradan kocaman sevgilerimizi göndermeyi ona yada onlara bir borç biliriz!!

Hiç yorum yok: