6 Ağustos 2008 Çarşamba

The Mummy: Tomb of The Dragon Emperor #2

Çok sık sinemaya giden biri değilim. Üç-dört ayda bir desem açıklayıcı olur herhalde. Öyle film satan yerlere falan da uğramam. Yeni yeni başladım böyle oturup film izlemeye. Hakkında iki üç kelam etmeden önce bugünkü filmin notunu vereyim: 7/10.

Hikayesini beğendim. Senaryo da güzel sayılabilir. Sayılabilir diyorum. Kimi yerlerde "öeehh" diyor insan. "Aha bu sefer mıçtılar" derken bir bakıyorsunuz güzel ablamız iki kelime söylüyor öyle gorilimsi yaratıklar falan çıkıp geliyor. Birde final sahnesinde erkekliğine laf atılınca "imana" gelen bir mumya var ki ne siz sorun ne ben söyliyeyim. Dahası da var aslında ama susuyorum, izlemeyenler için.

Sonuç olarak ben film eleştirmeni falan değilim. İsterseniz dikkate almayın : ))

Tabi filme daldık unuttuk Mat-I sınavını. "Kuzum"dan beklenmeyecek zorluktaki sorular karşısında afalladık birazcık, tabi elimizden geleni yaptık :-P

Bir de Ntvspor Football Tycoon'da son iki maçta alınan iki malubiyetle kaçırılan şampiyonluk var ki günün nazar boncuğu oldu kendisi. Oysa 5 bin kişilik Kho Arena'nın açılış töreninde konuşan FC Kho'nun başkanı khortytsya
"son maçımızı kazanıp şampiyon olacağımıza olan inancımız sonsuz" demişti...

Hiç yorum yok: